Yuumi

Yuumi

środa, 23 kwietnia 2014

Rozdział 7

[...]-Wydusisz to z Siebie?.-Zapytała Yumi Niemca a on otworzył buzię i dokończył.
-No bo...Hiroki wczoraj mi powiedział że ty niby udajesz że się we mnie nie kochasz..-Powiedział nieśmiało Niemiec.
-Mały Smarkacz...-Zaczęła Yumi-Tylko to? Bo ja też chce ci coś powiedzieć...-Powiedziała i leciutki Rumieniec zakradł się na jej twarz.
-Tylko to. Teraz ja ciebie słucham.-Powiedział Ulrich opierając się u mur szkoły.
-No bo...Miałam dawno ci już to powiedzieć ale...Myślałam że to odrzucisz.Ale dojdźmy do setna sprawy, Kiedy cię widzę no...Tak jakby serce mi szybciej biję, Rumienie się a gdy widzę cię z inną dziewczyną oprócz Sissi i Aelity To czuję się jakby ktoś mnie ciachał na kawałki...No i teraz wytłumaczę ci to wszystko...Ja się w-w- To-Tobie -k-k-kocham....-Po tym wyznaniu szybko uciekła w stronę Parku, Tam gdzie zawsze biegną do Fabryki.
-Yumi! Yumi czekaj! Proszę!- Kkrzyknął do niej i pobiegł za nią...
[...]Dziewczyna siedziała koło jednego skanera z płaczem, chciała być sama..
-Może to był błąd że mu o tym powiedziałam?-Powiedziała dość głośno.
-To nie był błąd, Yumi-Powiedział wyłaniający się z windy Ulrich, podszedł do Japonki i odgarnął jej ciemne włosy z twarzy.Oczy miała czerwonę a bluzka była cała mokra od łez.
-Nie płacz Yumi...-Powiedział do niej i przytulił ją, Japonka spojrzała na niego jakby zobaczyła Anioła Stróża.
-Ja..Ja nie powinnam ci tego powiedzieć...-Powiedziała nieśmiało a on tylko pocałował ją w policzek.
-Dla mnie to była bardzo ważna wiadomość.-Powiedział i jeszcze mocniej ja przytulił.
-Choć, Pójdziemy do Kadic.Wstał, a ona za nim, przytuliła go ale wciąż płakała.
[...]Szli przytuleni do siebie, Żadne z nich nic nie mówiło, Ulrich nie mógł wytrzymać i zaczął:
-Czy to wszystko co powiedziałaś mi przed szkołą było prawdą?-Zapytał.
-Tak.-Odpowiedziała mu tylko i spojrzała na swój dom.
-Yumi czy mogę zrobić jedną czynność i zapytać cię o jedną rzecz?-Zapytał ją i spojrzał w jej oczy.
-Jasne...-Odpowiedziała mu szybko Japonka.
-Co pierwsze?-Zapytał ją.
-Czynność.-Odpowiedziała Mu.
Ulrich spojrzał na nią i zaraz ich usta złożyły się w pocałunku, trwał on około 3 minut!
-A teraz Pytanie-Powiedziała Japonka odrywając się od Sterna.
-Czy...Czy zostaniesz moją dziewczyą?-To mówiąc Ulrich przybliżył do Siebie Japonkę.
-Tak..-Odpowiedziała mu i pocałowała go w policzek.-Idziesz już Do pokoju?-Zapytała.
-Tak.-Odpowiedział jej.
-Proszę, nie mów nic Oddowi, Niech to bedzie narazie nasza tajemnica...-Powiedziała mu.
-Jasne, Ale ty nie mów nic Aelicie.-Zaśmiał się i pocałował swoją ukochaną.-Pa.-Powiedział jej.
-Pa.-Japonka mu odpowiedziała i poszła w stronę swojego pokoju w Kadic.
-Nie zapomnę tego dnia...Nigdy..-Powiedziała Yumi do siebie kładąc się na łóżko....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mamy 7! Specjalnie dla was napisałam taki dłuuuugi ♥ No i jest Ulumi :3 Ale się porobiło :*
Napisałabym to wcześniej ale byłam na Akademii z okazji Święta Naszego Patrona szkoły ;)
To do jutra ;*

4 komentarze:

  1. Świetny! Ulumi ♥ Czekam na 8! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wstępie chcę Cię przeprosić. Wiem, że mówiłaś mi już niejednokrotnie, że nie muszę komentować jak nie mam czasu, a jednak źle się z tym czuję. Bo ty komentujesz u mnie regularnie. Nie chcę aby to wyglądało, że ja Cię olewam. Wiem, że ciągłe tłumaczenie też stawiają mnie w złym świetle,a jednak.
    Przepraszam.
    I zaczynam...
    Piszesz świetnie! Faktycznie może trochę krótko, ale dziś już wydłużyłaś <3 Podoba mi się Ulumi <3 Ciekawie też ujmujesz różne sytuacje ^.^
    Ogólnie czekam do jutra na next :*
    I jeszcze raz: wybacz mi, że nie skomentuje wszystkich z osobna :*
    Brie

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, Ulumi <33 W końcuu.;) Rozdział cudowny, najlepszy jak do tej pory.*.* Czekam na next.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaa! Dziewczyni! Kocham, kocham kocham!
    Świetny rozdział i zgadzam się z GoŚka G. Jest cudowny. Ciesze się, że jest dłuższy niż pozostałe. Trzymaj tak dalej. Wad dziś nie ma.
    Czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń