Yuumi

Yuumi

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Rozdział 5

[...]U Hirokiego...
-Słuchaj Ulrich..Moglibyśmy pogadać..?-Zapytał nieśmiało Hiroki.
-Czemu nie.A co chodzi?-Zapytał i dał gest Hirokiemu że ma usiąść na ławce.
-Bo słuchaj...Podoba mi się Milly...-Powiedział Hiroki.
-Jaka Milly?-Zapytał Ulrich ze zdumieniem na twarzy.
-No..Milly Solovieff...-Powiedział z rumieńcem na twarzy.-Ta co prowadzi Wiadomości Kadic...
-Aha.No a co ja mam z tym wspólnego?..-Zapytał Niemiec.
-Bo bo..Myślałem że mi pomożesz jej to wyznać..-Powiedział zawstydzony Hiroki.
-No nie wiem...Próbuj spędzać z nia dużo czasu , dowiedz się co lubi robić albo daj im jakiś temat do gazetki.-Poradził mu Stern a przy ostatnim śmiejąc się.
-Ulrich! Dziękuję ci! Nie wiem czemu Yumi Udaję że się w tobie nie kocha!-Powiedział Hiroki.
-Hiroki?! Co ty powiedziałeś?-Krzyknął do niego Ulrich Ale Hiroki wlazł już do samochodu.
-A jeśli on mówił prawdę?-Pytał siebie w myślach Ulrich a w tym czasie wrócił Odd z Yumi.
-To co ? Pokażecie mi mój pokój?-Zaśmiała się.
-Pewnie!-Odpowiedzieli jej chłopcy.
[...]Szli przez korytarz z kartką od dyrektora z numerem pokoju Yumi, Doszli do pokoju z numerem 108*.Weszli.Pokój miał Białe ściany w duże czarne Kwiaty i podłogę zebrowatą.
-Raj dla Yumi -Zaśmiał się Odd a Yumi trzepła go w Blond czuprynę.Ulrich Tylko się zaśmiał.
-Pomóc ci się rozpakować?-Zaproponował Ulrich.
-Chętnie.-Odpowiedziała Mu Japonka a Odd wyszedł z pokoju i mrugnął do Ulricha.
[...]-Fajny pluszak-Zaśmiał się Ulrich pokazując Yumi Misia z mięciutkim żółtym futerkiem.
-Od babci na urodziny.Powiedziała Yumi patrząc na pluszaka z uśmiechem.
-A to co?-Zapytał Stern podnosząc do góry Zeszyt z napisem 'Pamiętnik'.
-Mój pamiętnik-Zaśmiała się Yumi i wyrwała Niemcowi Różowo czarny zeszyt.
-Oddałbym ci go bez wyrywania.-Zaśmiał się Ulrich.
-To wszystko...No , To co masz jutro pierwsze?-Zapytała Japonka.
-Fizykę.-Powiedział Ulrich i zkierował się do wyjścia.
-Czekaj chwilę.-Powiedziała Yumi a Ulrich się do niej odwrócił.
-Dziękuje.-Powiedziała mu a on się tylko uśmiechnął i wyszedł.
-Witaj Kadic..-Powiedziała Yumi, Położyła się na łóżku, wzięła Misia i zaczeła oglądać Album ze zdjęciami.Po 15 Minutach Zasneła.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wreszcie oczekiwany przez was rozdział 5 ;;-;; Przepraszam, że o godzinie 20:55 napisałam tego posta ;;-;; ale znowu bolał mnie brzuch i miałam godziną drzemkę po śniadaniu wielkanocnym. Teraz wytłymaczenie 108*: W moim opowiadaniu numerki pokoi zaczynają się od stu na każdym piętrze i chłopaków i dziewczyn, Yyumi miała Ósmy na tym piętrze a więc 108 ;)
No to do jutra :3

8 komentarzy:

  1. Hahaha, o Boże, kocham Hirokiego! xD

    Ciekawe czy Pan Stern zrobi coś w związku z Jego wyznaniem..OMG, rozdział MEGA! Czekam na next.:D
    PS. I Mam prośbę..czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Irytuje mnie odrobinę przy dodawaniu komentarza. Z góry dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Go Kocham XD
    Nnie rozumiem o jakie wyznanie chodzi ;o
    Dziękuję :3 zaraz biorę się za 6 ;)
    Znowu nie rozumiem tej weryfikacji obrazkowej ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym wyznaniem to chodziło mi o to jak Hiroki powiedział Ulrichowi, że Yumi udaje, że go nie kocha.xd
      A z tą weryfikacją to chodzi o to, że jak się dodaje komentarz to często pojawia się obrazek z cyframi i zanim się doda komentarz trzeba je dobrze przepisać, nie jest to jakiś Bóg wie jaki problem, ale trochę mnie to irytuje.;)
      PS. Jeżeli będziesz chciała ją usunąć wystarczy, że wejdziesz w ustawienia-posty i komentarze i przy "Włącz weryfikację obrazkową" zaznaczysz "Nie" :)

      Usuń
    2. Aha xd no wiesz jaka ja nie ogarnięta :C wyłącze to gówno i zaczynan pisać 6 ;)

      Usuń
  3. 58 years old VP Accounting Kori Cooksey, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Mountain biking. Took a trip to Harar Jugol and drives a Bronco. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń