Yuumi

Yuumi

sobota, 19 kwietnia 2014

Rozdział 3

[...]-Gdy Sissi szukała nożyka w scyzoryku, Ulrich i Yumi nie wiedzeli co się teraz dzieję, Naglę Stało się coś i dziwnego i śmiesznego, Sissi Miała w scyzoryku Podręczną suszarkę i Lusterko*
Ulrich i Yumi gdy to zobaczyli parskneli śmiechem i Walali się na ziemi, Delmas się zaczerwieniła , popatrzyła na nich którzy tarlali się ze śmiechu i wreszcie znalazła nożyk.Zaczęła bardzo powoli podchodzić do Yumi ale w tej chwili wyłonił się z Lasu Jim Który kończył Joking.
-Sissi! Co to ma być!?-Powiedział z niedowierzaniem patrząc na Sissi która na jego widok opuściła scyzoryk na ziemię.
-Biegiem do swojego ojca! -Powiedział , a teraz zwrócił się do przestraszonych Ulricha i Yumi:
-Nic wam nie jest?-Zapytał z ....Troską?.
-Nni...nie..-Powiedzieli i wstali z ziemi.
-Sissi,  idziemy!-Powiedział Srogo Do Delmas i ciągnął ją za ucho do gabinetu dyrektora.
-Yumi, Odprowdzić cię do domu?-Zapytał Stern.
-Chętnie.-Powiedziała nie śmiało Japonka...
[...]Szli w drodzę do jej domu, żadne się nie odzywało , co chwilę spoglądali kątem oka na siebie.
-Powiesz o Tym swoim rodzicom ?-Zapytał Ulrich.
-Jakbym mało kłótni w domu miała.-Zaśmiała się Yumi.-No , jesteśmy.Dzięki za odprowadzenie.-Ppowiedziała i pocałowała go w policzek, On tylko się zaczerwienił i odpowiedział:-Cześć.-Japonka weszła do domu i usłyszała głos Mamy z progu:-Yumi choć! Musimy porozmawiać!-Dało jej się usłyszeć miły ale krzykliwy głos.-Wejdź do kuchni.!-Powiedziała pani Ishyiama.Yumi usiadła na kuchennym krześle.-O co chodzi ?-Zapytała.-Doszliśmy z ojcem do wniosku że zamieszkasz w Kadic, Mam nadzieje, że się ucieszysz.-Powiedziała Pani Ishyiama-Tak będzie bezpieczniej, wiesz ile podejrzanych typów chodzi po zmroku po okolicy...-Powiedziała z troską Pani Ishyiama.
-Naprawdę mamo?! Dziękuję!-Powiedziała Yumi i uścisneła mamę.-Kiedy mam się pakować?-Zapytała.
-Odrób to, co masz zadane a ja ci przygotuję walizkę.-Powiedziała Mama Yumi, i poszła na strych.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
*Musiałam was trochę rozbawić przy takiej drastycznej scenie :D
Nno i mamy Number three :D Miało być już o 14:00 ale bolał mnie brzuch i nie miałam siły nawet napisać dla was nexta, ale już jest.Miłego czytania <3

4 komentarze:

  1. O Boże, ty to jednak masz niezwykły talent, potrafisz zrobić z dramatycznej sceny niezłą komedię..haha, uśmiałam się.:D Dobrze tak tej wrednej Sissi, fajnie , że Yumi będzie mieszkać w internacie,czekam na nexta.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się śmiałam z tej suszarki i Lusterka :D No i dziękuję za pochwałę :) Next będzie oczywiście jutro :3

      Usuń
  2. Super <3 Kiedy dodasz następny rozdział? <3

    OdpowiedzUsuń