Yuumi

Yuumi

czwartek, 17 kwietnia 2014

Prolog

16-letnia Dziewczyna szła właśnie dziedzińcem szkoły Kadic. Śpieszyłą się na lekcję, Bo było za pięć ósma.Miała pierwszą, Matematykę.Była już przed wejściem kiedy zatrzymał ją Dość Gruby mężczyzna.
-Ishyiama! Czy ty nie powinnaś być teraz na lekcji?!-Zapytał ostro Jim Morales,bo właśnie tak sie nazywał.
-Przepraszam Jim, Zaspałam dzisiaj.-Powiedziała młoda Japonka przecierając oczy
-No dobrze dobrze, Leć już na lekcje.-Powiedział srogo Jim .
[....]O co chodzi?!- Zapytała sama siebie Japonka Przecierając głowe.
Czemu miałam taki Dziwny sen?! Dobra Yumi,wstawaj bo lepiej żeby ten sen nie był prawdziwy..-
Powiedziała karcąc samą siebie...
Co będzie dalej? Czego Młoda Ishyiama dowie się w tym dniu? Może że źle poszła jej wczorajsza kartkówka? A może że Jeremy Naprawił wreszcie skida po ostatnim ataku Xany? ZObaczycie w 1 rozdziale!



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



No! Ńie mogłam już powstrzymać swojej myśli i...Założyłam bloga! Za wszelkie błędy orto, Przepraszam.Mogą zdażyć się też podwójne litery na początku zdania,czasem tak mi sie robi.Mam nadzieje że będziecie czytać kolejny blog o Code Lyoko <3 Zaraaz będzie pierwszy rozdział, Więc szykujcię się! Będe pisać codziennie :* ;) Baaay <3

2 komentarze: