Yuumi

Yuumi

wtorek, 22 kwietnia 2014

Rozdział 6

[...]Młoda Japonka wstała bardzo wcześnie-o 06:15,Chociaż miała lekcje na 9:00.
Wzięła rzeczy i pobiegła do łazienki się odświerzyć gdy już wyszła ubrana i uczesana myślała o Ulrichu.Postanowiła że dziś wyzna mu, co do niego czuję.Nie bała się że odrzuci ją i wyśmieje.
-Yumi..Jesteś już prawie dorosła, nie zamęczaj się tym tak...Lepiej się pouczyć.-Skarciłą samą siebie.
Wzięła książki od Historii i czytała od deski do deski.Skończyła o szóstej pięćdziesiąt..
-Dobra Yumi, Teraz zapoznajmy się z nowym pokojem...-Powiedziała do siebie i zaczeła wszystko oglądać.Pokój miał na śroku bardzo mięciutki dywanik w kolorze fioletowym.Miała tam czarną toaletkę z Lustrem.Gdy zrobiła już inspekcje sprawności wszystkich szuflad i szafek opadła na łóżko.
Wstała o 8:00 i dopiero wtedy się wyprostowała.Obudził ją dzwonek na lekcje.Ii jak zawsze krzyki Moralesa.-Ten to nigdy nie przestanie być natrętny jak mucha..-Powiedziała Yumi i zaczęła odgarniać kosmyki włosów z twarzy.
[...]Wreszcie było za pietnaśćie dziewiąta. Yumi wyszła z pokoju i zeszła na dół schodami i poszła w kierunku swojej sali.Wreszcie lekcje się zaczeły i była Kartkówka z wiedzy o II wojnie światowej.
[...]Dzwonek zabrzmiał a rozpędzone dzieciaki wybiegł z klas.Yumi jakoś się specjalnie nie śpieszyła.
Cześć Yumi! Powitali ją na dziedzińcu szkoły przyjaciele.-Kto idzie do stołówki ?!-Zapytał Odd i bez Odpowiedzi wbiegł do szkoły kierując się w stronę stołówki.
-Mmm, Lazania .-Zaczął zachwalać jedzenie Odd a wszyscy tylko parskli śmiechem.
-Yumi, słuchaj, -Zaczął nieśmiało Ulrich.-Wczoraj gadałem z Hirokim i...-Nie dokończył bo Yumi mu przerwała.-A mały smarkacz miał tylko pilnować Samochodu...-Powiedziała ze złością Yumi.
-I powiedział mi coś o czym muszę z tobą pogadać...Ale nie tu.Możemy po lekcjach?-zapytał.
-Mam czas, i chętnie dowiem się, co ten smarkacz tobie naopowiadał..-Powiedziała i skierowała się do wyjścia ze stołówki na lekcje, i tak też zrobili jej przyjaciele.
[...]Po Lekcjach...
-Hej Ulrich, Chciałeś pogadać o tym co gadał Hiroki.Słucham cię.-Powiedziała Japonka wpatrując się w Ulricha.
-No bo chodzi o to że...-Zaczął nieśmiało Ulrich ale zatrzymał swój głos i nie wydobył z siebie ani słowa...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jest 6! Dziś nie przeciągałam do godziny nocnej tylko o 15:D A teraz Do gosi: Nie wiem gdzie wyłączyć to gówienko o którym mówiłś ;-; przepraszam i pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Super! ♥ Jeśli chodzi o weryfikację obrazkową to wyłączysz to tak:
    Ustawienia >>> Posty i komentarze. Potem masz tam "Włącz weryfikację obrazkową" i masz tam "Tak". Klikasz na strzałkę w dół i klikasz na "Nie". Potem na górze klikasz na napis na pomarańczowym tle "Zapisz ustawienia". I gotowe :) Mam nadzieję, że pomogłam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Dzięki za intrukcję ^^ Pomogłaś :)

      Usuń
  2. hejo! No to zaczynamy zabawe. Witam jako twój osobisty koszmarek! Do bloga mam pare uwag no i para zalet, zatem jak wcześniej wspomniałam zaczynamy zabawe.
    Wady czy zalety co najpierw? Może wady później ci posłodze.
    Zatem:
    A. Rozdziały na moim blogu są krótkie, ale u cb to mega krótkie.
    B. Nawiązując do poprzedniego punktu. Już się wczytuje, a tu bam! Koniec rozdziału, ech...
    C.Jest trochę błędów, ale nie rzucają się tak bardzo w oczy.
    D. Dobry by był nowy nagłówek.
    No to teraz zalety:

    A. Opowiadanie jest ciekawe.
    B. Toczy się w odpowiednim tempie.
    C. Kocham Hirokiego.
    D. Fajny szablon.
    E. Dobrze się czyta.
    F. Mam nadzieje na wielkie uczucie między u i y
    G. Jesteś moją obserwatorką, a to daje ci gigantycznego plusa, heheszki xD
    Ps. Ten ostatni punkt jest pisany pół żartem jakby co ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj :c dużo trochę napisałaś, ale na wszystko odpowiem!
      A.Dlatego piszę krótkie rozdziały, że pisze codziennie,to powinno wam wystarczyć.
      B. No przepraszam :C
      C.Mam dopiero 10 lat, błędy u mnie pewnie będą jeszcze wiele razy.
      D.Jeszcze nie wiem, czy go zmienie, Podoba mi się ten.
      Teraz zalety :3
      A.Dziękuję :)
      B.Piszę w tępie umiarkowanym, i systemaczenie.
      C.Lubię Jego postać w CL
      D.Wybierałam go w Google Grafika, był najlepszy ze wszystkich.
      E.Bo się zarumienie.
      F.Miałam wprowadzić Drobne Odumi Ale Zdecydowałam się na UxY
      G.Bardzo Lubię twojego bloga,zasłużyłaś na to :3 ! xd
      Ps.Rozumiem ten pół żart ;)

      Usuń
  3. No ja Cię kręcę musiała przerwać w takim momencie...ahh, no i muszę czekać do jutra...rozdział świetny, jak zawsze.;)

    OdpowiedzUsuń